woensdag 18 maart 2009

En nog een prijs in de wacht gesleept!

Iedereen die mij kent, weet hoe weinig ik met carnaval heb. Maar desondanks lukt het me om olijke carnavalsprentjes op papier te zetten. Alweer voor de tweede maal vroeg Ruud Bosch van Drukkerij Wihabo mij om het tekenwerk voor het Nulandse carnavalsboekje te maken. Nou ja, boekje... een ontzettend leuk vormgegeven en hoogstaand gedrukt boekwerk waar Ruud en kornuiten met veel enthousiasme aan werken. Niet voor niets vielen ze vorig jaar in de prijzen als beste carnavalsboek van Noord-Brabant. Behalve dat zij dit jaar wederom deze prijs in ontvangst mochten nemen, kwam ook het tekenwerk dit jaar als beste uit de bus. Ik ben zeer vereerd en kan de medaille en het gebak binnenkort verwachten, zo liet Ruud mij weten!

Ik denk zelf dat de pop up aan de binnenkant van het omslag de doorslag heeft gegeven. Hieronder een korte impressie van de totstandkoming van de pop up:



Krantenwisseltrofee
Drukkerij Wihabo

Geen opmerkingen: